Time for breakfast

Har äntligen släpat mig upp ur sängen. Kan informera alla om att kuddarna var helt underbara! Jättesköna och alldeles lagom fluffiga. Ett alldeles utmärkt köp, två stycken toppen kuddar £7. Kan det bli bättre?

Okej, jag har faktiskt duschat, så jag var uppe innan 12 faktiskt. Nu sitter jag här med min härliga frukost (lunch?). Är så himla härligt att verkligen ha tid att sitta i lugn och ro och äta på morgonen (eftermiddagen?).
Havregrynsgröt, pepparmintté och tranbärsjuice. Härlig värre!
Morgonens frukost

Det här med att äta en ordentlig fukost är ganska nytt för mig, på jobbet förut fick man slänga i sig något och det fanns inte en chans i världen att jag skulle gå upp vid 5 för att käka. Men, gud så härligt det är att äta ordentligt när man vaknar och så bra man mår sen!

Vad äter ni till frukost?

Kommentarer
emelie säger:

Ungefär lika dåligt som när du jobbade, ibland inget alls. Kanske inte så bra :p

2011-09-04 | 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback