Överkörd

Känner mig inte sådär jätte på topp. Helt ärligt känner jag mig riktigt överkörd. Halsen är inte vad den borde vara. Ont som sjutton gör det. Imorse när jag vaknade kunde jag inte andas genom näsan.
Kul natt med andra ord. Inte direkt. Har inte blivit mycket sova. Därför har jag bäddat ner mig i sängen och tänker sussa lite till. Bättre det än att glida runt och se ut som en zombie. Dessutom vill jag vara pigga i eftermiddag, ska ju på circus.

Har dessutom kollat på nya Vampire diaries, det var helt underbart, fantastiskt bra och det kommer bli en awesome säsong!

Kommentarer
Maggan säger:

Stackars liten, du måste dricka honungsvatten med lite citron i. Det kanske hjälper, annars kan du ta en skvätt vodka i också. Du blir lite glad och kanske bra vem vet. Prova nu!

2011-09-16 | 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback