Out and about

Morgonen kom. Igår kväll var jag lite orolig faktiskt. Jag trodde jag hade engranne som gilladeattsjunga suspekta arabiska sånger hela natten, men han ville bara sjunga lite på kvällen. Helt okej tycker jag. Kultur är aldrig fel.
Idag då? Vad ska jag göra. Jag vill shoppa. Men det får jag inte. Inte kläder alltså. Däremot tänkte jag bege mig till Ikea och Primark i förhoppningen om att hitta lite till mitt nya, snygga rum. Det ser lite sterilt ut nu, så jag vill hitta lite saker som ger lite karaktär, så det blir mitt rum och inte bara ett rum som jag bor i.
Primark ska det nog inte vara några problem att hitta till. I värsta fall får jag använda min svenska charm och fråga någon om vägen.
Ikea däremot, buss eller tube, det är frågan. Och hur tar jag mig sen från tuben till Ikea? Ja, det löser sig alltid som jag brukar säga. OM inte annat får jag väl plocka fram den svenska charmen där också.
Vem kan motså blonda, svenska flicka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback