Mitt i prick

Gjorde precis ett Learing styles indicator psychometric test och det var verkligen en perfekt beskrivning av mig.
Jag är tydligen en Explorer.
Det sa att jag lätt blir uttråkad av uppgifter. Hur rätt som helst, i början kan jag vara ganska taggad och på, men efter ett tag så tappar hela grejen sin charm och jag tröttnar.
Sa även att jag startar många projekt, men inte fullföljer alla. Ja, det är väl mer än sant. Se bara på min tidigare akademiska kariärr. Börja - sluta - börja - sluta. Inte fullfölja nått.
Jag svävar gärna iväg från det som ska disskuteras. Jajamen, fokusen är inte på topp jämt.
Litar på turen! Av allt som stod tror jag inget stämmer så bra som detta. Jag är helt inne på det löser sig stilen och ibland kör jag på utan att ha kollat upp allt ordentligt.

Ämnen som explorers gillar var sånna som jag är intresserad av marketing, business och liknande. Lite läskigt nästan hur bra det stämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback