Loj eftermiddag

Inte gjort mycket idag, var iväg en sväng till banken (igen). Så nu är allt sånt löst.
Kom hem vid ett tiden (två er tid) och sen dess har jag inte gjort mycket vettigt. La mig i soffan och drog igång senaste True blood avsnittet. OMG! Det kommer bli en spännande säsongsavslutning!
Dukade upp med lite kakor och té och kurade ihop mig. Mysigt!
Det var så mysigt att jag inte riktigt ville sluta mysa, så det blev en film på det. Elsewhere med Anna Kendrick från Twilightfilmerna och Paul Wesley från Vampire diaries.
Helt okej, lagom spännande film om en tjej som försvinner i en lite amerikansk småstad.

Lite middag på det här och sen ska jag ju iväg till kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback