Last night

Tog mig till Svenska kyrkan igår kväll. Var riktigt trevligt att få träffa folk och prata och skratta och bara vara social. Det var en lite musikquiz kväll och det gick rätt bra. Fyra kategorier, sex låtar i varje: TV-serier, filmmusik, allmänt och 2001.
Mitt lag kom på en hedrande tredjeplats av cirka fjorton lag. Ett helt okej resultat och det var roligt. Lika bra att vi inte vann, priset var godis och det är ju inte min grej.

Idag är det någon information om alla internetbaserade delar av skolan. Kan vara bra att ta del av det. Har fått mitt schema, men jag fattar inte mycket alls av det. Så det kan behövs klargöra lite grejer.

Man får dessutom välja en valfri kurs i år och jag har nästan bestämt mig för att jag ska välja att fortsätta med spanskan. Är alltid bra att kunna ett extra språk i affärsvärlden. I början på nästa vecka är det inskrivning på Regents street campus och jag tänker vara där. Om spanska är full tror jag att jag satsar på tyska. Det känns som ett relativt bra språk att kunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback