Korkade funderingar jag får ibland

Till de där funderingarna angående extremt tjocka personer:

  • Vart köper extremt tjocka kläder? Jag har aldrig någonsin sett kläder i sånna storlekar.
  • Vad händer med extremt tjocka personers hud om det tappar mycket vikt? Huden måste ju vara så extremt uttöjd att den inte bara kan glida in allt eftersom omfånget minskar?
Och när jag funderar på det kommer jag på motfrågan.
  • 'Om jag är smal och blir jättetjock vart kommer all extra hud ifrån?
Nu hoppas jag det finns nån intellegent människa därute som kan svara på iallafall nån av mina funderingar. Eller kanske komma med en motfundering.

Kommentarer
Julia säger:

Jag kan spara på en fråga - när en extremt tjock människa går ner mycket I vikt så drar inte huden ihop Sig utan den bara hänger, den har tappat sin elasticitet. För att bli av med denna hud måste man genomgå en plastikoperation och skära bort den. Hoppas du fattar va jag Menar och att du kan släppa denna fundering. Kom på att ja kan svara på en till fråga - kläderna får de köpa I specialaffärer å på nätet och eftersom du inte är tjock så hänger inte du I sånna affärer å ser inte såna kläder när du shoppar. Kram Julia

2011-09-20 | 20:06:38
Jossish säger:

meh! Sak samma! Och sen var det inte fjorton utan femton meter (när katja stegade) men man vet ju aldrig :P

2011-09-20 | 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback