I'm a real British student

Jahapp, då är jag inskriven. Helt odramatiskt. Jag klarade det hela utan några som helst problem. Var en mycket trevlig 3-stegs process.

  • STEG 1: Bevisa att jag faktiskt var jag. Fram med pre-enrollment papper och pass. Fick också visa mitt superfina betyg från mitt ILTES-test.
  • STEG 2: Bevisa att jag fått bidrag/betala för mig. Eftersom jag räknas som en home student har jag sökt bidrag för terminsavgiften via Student Finance UK och det fick jag beviljat. Mycket bättre villkor än CSN.
  • STEG 3: Få mitt Student ID card. Fastnade på bild ochfick ett kort.
Så nu är jag en riktigt britisk student. Härligt!

Kommentarer
Anonym säger:

Det var ju bra att du fastnade på bild, annars har du kanske stora problem.

Kram du brittiska student..

2011-09-19 | 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback