Hurtigt värre

Hur hurtig har jag inte varit idag?!
Imorse gick jag med pojkarna till skolan och tog sen en omväg hem, så där blev det lite drygt 1 timmes promenad.
Och nu på eftermiddagen tackade jag nej till skjuts och gick för att hämta dem istället. Än en gång 1 timmes promenad. När det är såhär superhärligt väder får man ju vara duktig och ta vara på det! Kunde till och med gå i linne. Tummen upp!

Allt det här hurtiga har iallafall fått mig att vilja träna lite mer och har börjat kolla lite på olika alternativ hemma i London och jag tror faktiskt att jag tänker satsa på något så svenskt som Friskis och svettis. Finns på flera ställen och framförallt så är det billigt och man kan köpa in sig på kortare perioder vilket är alldeles toppen. Vem vet hur länge den här motivationen håller i sig?


Nu ska jag bara ragga nån att gå med, det är alltid roligare att träna tillsammans.

Kommentarer
Maggan säger:

Starkt jobbat Lisa!

2011-09-15 | 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback