Ett steg i rätt riktning

Kan verkligen inte förstå att jag börjar universitet på måndag?
Jag liksom, som har börjat och slutat hur många gånger som helst. Jag som är ungefär lika studieinriktad som en snigel är snabb.
Men den här gången är det på riktigt. Nu är det något jag verkligen vill. Let's face it, den enda universitetskurs jag faktiskt tagit mig igenom är företagsekonomi A, det finns en anledning till det. Det intresserar mig, det är något jag tycker är roligt.
Nu kostar det dessutom massa pengar varje år och jag har flyttat till ett helt annat land, så jag har inget att välja på. Nu är det bara att satsa och komma ut ännu bättre om tre år.

Det är spännande, skrämmande, underbart, fantastiskt, utmanande, panikångestframkallande - allt på samma gång!

I love it! Det ska nog bli ordning på mig också någon gång!

University of Westminster - here I come!

Kommentarer
Pappa säger:

Hoppas det håller i sig!

Lycka till

2011-09-16 | 19:34:03
Pappa säger:

Lycka till!



2011-09-16 | 19:39:37
Maggan/Mamma säger:

Lycka till Lisa! Hoppas det går jättebra. Du har ju läshuvud. så jag tror på DIG! Kram

2011-09-16 | 20:38:11
Maggan/Mamma säger:

Lycka till Lisa. Jag tror på DIG du har läshuvud. Lycka till än en gång. Kram

2011-09-16 | 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback