En promenad i England

Tog några få bilder igår när jag promenerad, men det blev inte så många. Blev så fokuserad på att ta mig förbi alla människor sen att jag glömde bort mig.


En mycket fin höstdag. Var till och med linneväder. Så jag gled fram med linne och brillorna på. Jag har faktiskt aldrig åkt London Eye, så när nån av er alla underbara kommer och hälsar på mig måste vi göra det.


Kändes som att gick emot strömmen, bort från allt turistigt, men har man ett mål så har man.


Här har vi en riktigt stilig kille. Jag gillar'n


Jag vet att jag hatar turister och att trängas med dom. Ändå är jag så himla korkad att jag trängde mig igenom hela den här högen. Då får man skylla sig själv.


Lite mer fridfullt i St Jamse's park. Problemet där är bara all jäkla fåglar; duvor, änder, gäss, svanar - you name it. Dösöta ekorrar dock, helt orädd. Såg en som åt direkt ur handen på en liten tjej.


Drottningen var hemma dagen till ära. Egentligen är väl ändå Buckigham Palace en rätt trist byggnad på utsidan? Det är säkert supervackert inne, men utanför? Nej.....

Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Fina bilder, kommer jag och hälsar på måste vi åka London Eye, det är ett måste. Gillar när det går sakta och är inte höjd rädd.

2011-09-25 | 17:42:54
Katja säger:

sv: Jossa du vet ;) haha nejdå, men människor glömmer tror jag.. :)

2011-09-25 | 21:19:01
Bloggadress: http://queenandking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback