En helt underbar, fantastisk dag

Vilken underbar dag det är idag! Det är som att sommaren har kommit tillbaka! Säkert 25 grader varmt, minst, och strålande solsken hela dagen. Har spenderat dagen med att driva runt lite. Började med att kolla satusen på min telefon. Imorgon! Sen vidare in mot Oxford street, mest av anledningen till att första bussen som kom gick dit. Väl där smet jag snabbt som ögat från själva Oxford street och började leta mig fram på smågatorna som gick parallellt. MItt mål var att ta mig till Covent graden och efter inte allt för mycket letande var jag där.

Jag Ä L S K A R Covent Garden! Det är så mysigt där. Alla små affärer som antingen är helt vanliga märken eller så är det nån liten speciell butik. Alla galna street performers som står och raggar upp folk. Ja, allt, helt underbart ställe!

Hoppade sen på bussen från Charing cross och åkte hem. Tar närmar en timme i rusningstrafik från Trafalgar hem. Bra att veta!

Kommentarer
Katja säger:

Troll kanske inte är inne i London.. :(



Och jag vill också ha värme!!!! :(

2011-09-28 | 20:13:47
Bloggadress: http://queenandking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback