Christmas around the corner

Inser ni att det bara är lite drygt 100 dagar kvar till jul?!

Det är ju helt underbart fantastiskt! Jag älskar julen. Stämmningen, pyntet, känsla - allt. Det är underbart! Alla förberedelser, all julskyltning, allt vintrigt, mysigt, vackert, fantastiskt!

Jag har varit ganska duktig i år. Väntat till mitten på september innan jag ens nämnt julen. Nått år började jag tjata redan i juli, men då blev det lite protester om att det var för tidigt. Jaja, nu är det inte för tidigit. Här kan man redan köpa sina julkort om man vill. Alltså är det alldeles lagom i tid.



Kommentarer
emelie säger:

Haha, jag ringde mamma i mitten av augusti o sa vad Eddie ville ha i julklapp, men hon tyckte att de var lite tidigt o att sommaren skulle få ta slut först :)

2011-09-15 | 08:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback