Byebye, iPhone

Jaha, jävlaskithelvete. Min telefon blev stulen igår. Lite ironiskt eftersom jag precis hade lyckats låsa upp den och fixa ett engelskt nummer. Känns ju sådär av den anledningen.
På ett annat sätt känns det helt okej. Tanken har ju varit att byta ut den ASAP, kanske inte hade tänkt att det skulle vara på det här sättet.
Stackars personen som stal den. Den personen gjorde nog sin sämsta stöld någonsin. Min iPhone har tappat knappar som ingen trodde dom kunde tappa, det går inte att reglera volymen, den stänger av sig vid ca 70% batterier, man hör jättedåligt i den när man pratar, kameran är under all kritik och den håller på att falla i två delar. Men, fine, en iPhone är en iPhone.
Det enda som oroar mig lite är alla min appar, min mail osv. Allt är ju i och för sig på svenska så det kanske inte är någon fara.
Tack och lov så hade jag laddat in alla min bilder och grejer igår på dagen, så det känns toppen iallafall.

Ja, nu blir det till att skaffa sig en iPhone 4. Halleljua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback