Äntligen ett nytt nummer

Jag har äntligen ett nytt nummer. Ett engelskt nummer. Det här betyder himla mycket. Som att allt kommer bli billigare. Som att jag kan använda internet när som helt och var som helst. Som att jag kan ringa er i Sverige nästan precis när jag vill för jag har massa gratis minuter.

Det känns helt underbart skönt att telefonen äntligen är upplåst. Jag tycker däremot att Telia gav min mor lite dålig information. De sa att jag skulle koppla in telefonen till iTunes efter 3-4 dagar och där följa instruktionerna. Jag har kopplat in telefonen till iTunes massa gången, men har inte fått några som helst instruktioner att följa. Däremot har den inte kunnat synka ordentliget de senast dagarna. Så jag chansade och stoppade i det nya SIMkortet och se där. Det vara bara att tuta och köra.
Dåligt, Telia, ni borde ha bättre kolla! Fast jag älskar er ändå och kommer använda er i Sverige, så ni behöver inte vara oroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback