Äntligen ett bankkonto!

Nu har jag äntligen ett bankkonto! Underbart skönt att ha det ur vägen kan jag säga. Har krävts en hel del bankbesök, papper, ringande till Nordea och lite lagom mycket tålamod.
Efter mycket om och men blev det HSBC som jag öppnade konto hos. Framförallt för att de var utan tvekan trevligast där, men också för att de hade ett bra erbjudande.

Var i skolan idag igen, vara bara en genomgång av kursen med programledaren. Visst ni att vi har en gruppledare, en kursledare, en årskursledare och en programledare. Mycket ledning alltså. Idag träffade vi iallafall han som var boss över allt. En rätt rolig (och extremt rund person, jag kom på många funderingar angående tjocka människor. Kände dock inte att det var rätt tillfälle att lufta dom) person som verkar ha båda fötterna på bordet. Överlag tycker jag att all personal faktiskt har varit ovanligt roliga för att vara akademiker. Lovande tecken.

Mitt under den här mycket nödvändiga timme som jag åkte in till skolan för så fick jag iallafall världens hostattack. Det kliade som sjutton i halsen och det gick inte över. Blev bara värre och värre, så jag fick gå ut till sluta. Bra drag att sitta längst ut på raden, men mindre bra drag att sitta nästan längst fram. Gick iallafall över, så jag gick in igen. Tror ni det var över? Nej, hann sitta 2 minuter kanske så kommer en ännu värre attack. Var bara att gå ut och försöka få i mig lite vatten och hosta ut det. Den gången gick det faktiskt över, men det låg och lurade hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback