You're so beautiful, so soft and sweet

Vaknade som en helt ny människa imorse. Borta var de senaste dagarnas depp och tjurighet. Blev väckt tidigare än tänkt, tack vare vissa, men humöret var på topp ändå.
For iväg till Westfield för att möta Becca. Vi skulle köpa hårfärg. Jag har ju börjat se väldigt söt ut på senast tid. Ljusblond på längderna och lite mörkare upp emot rötterna. Jättegulligt. Som att ha en mössa på sig hela tiden. Inte sexigt. Så ikväll ska vi göra något åt det. Vi ska bli söta igen

Imorgon är det Halloween firande på schemat. Det är en big deal här. Så det är utkläddnad och grejer som gäller. Jag har gjort det lätt för mig och ska vara häxa. Svarta kläder och en hatt, sen är det klart. Känns som en lagom början på min Halloween karriär. Eftersom jag känner mig som en helt annan människa idag än tidigare är jag sjukt pepp på morgondagen!

Kommentarer
Hesten säger:

Jag förstår att du menar mig i rubriken ;) Hihi! Pepp pepp!

2011-10-28 | 17:13:13
Lisa säger:

Klart jag menar dig... Du är väl jättemjuk? Och söt?

2011-10-28 | 18:02:45
Bloggadress: http://livingitlikelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback