Sommar, höst eller mittemellan?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det är den 2:a oktober och det är varmare än det varit på hela sommren känns det som. Visst, jag har hört att det var varmt i Sverige överlag, men på Öknehult hade vi inte toppenväder alls. Det var inte riktigt dåligt väder, men det var inte sommar. Skönt kan man kanske tycka, men jag älskar varmt så jag tyckte inte det.

Nu är det iallafall närmare 30 grader här i London. Det känns inte tråkigt på något sätt. Det enda som känns sådär är att jag räknade med höst när jag åkte hit. Jag räknade med regn och rusk. Jag räknade med varma kläder och skor. Nu måste jag rota fram allt somrigt jag har i garderoben och hoppas på att det passar ihop på något sätt.

Om inte annat älskar jag solen!

Hur är vädret hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback