Made up my mind

Nu har jag fattat ett svårt beslut. Det känns bra. Jag kommer inte ångra, men jag kommer inte vara helt tillfreds med mitt liv förrns allt är klart och jag kan berätta för dom som behöver veta.
Kommer dröja ett tag, men under tiden kan jag berätta en underbar nyhet.

Har hittat ett Starbucks på campus! Och där får man chailatte för £1.45!!!! Mindre än halva priset om man går till Starbucks utanför campus. Har också insett att det finns ett Costa, fast det är inte lika roligt för där finns inga chailattes!


Kommentarer
Jossish säger:

heheh jag fick de där kläderna från Nora i torsdags (a). Mycket mysigare att rida i mjukisar barbacka ju! Det är de som var en bra sak med Ponti, man kände sig så säker på henne!

2011-10-17 | 22:50:13
Bloggadress: http://thecowontheothersideoftherainbow.blogg.se/
M säger:

Vad är detta för beslut???

2011-10-18 | 00:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback