Life is what the future brings

Så gick det med mitt braiga beslut. Jag stod fast vid det i ungefär 2 dagar innan jag började vekna. Skitjobbigt det här. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill båda, ena kanske lite mer, men jag vill inte ha några månader kul och sen stå där ensam om ett halvår. Nej, så kan jag inte ha det. Då är det andra bättre. Långsiktigt och säkert.
Sen har vi den konflikträdda delen av mig, jag vill inte göra nån ledsen eller göra det svårt i onödan för nån.

Nej, kanske lättaste vore om jag köpte mig ett tält och flyttade ut i skogen. Jag skulle kunna göra kottdjur och leva lyckligt med dom i resten av mitt liv......


Kommentarer
Hesten säger:

Fasoner! Du ska visst bo med mig och vi kommer ha superkul! Kom ihåg att det inte är Sverige det här och man "står" inte där ensam om man inte vill!

2011-10-26 | 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback