Lets not think about tomorow

Ojoj, vilken otippad kväll det blev igår. Sushi till middag för det första, underbart och efterlängtat! Planen var att gå ut med Becca. Så blev det inte. Hon bangade och det tycker jag verkligen hon fick göra.
Så jag bestämde mig att följa med min flatmate Lovisa och träffa några och ta några drinkar för att sen möta upp Lina och några andra.
Stället vi skulle till med Lovisa och gänget hamnade vi inte på. Vi hamnade på nån flashig hotellbar och kände mig väldigt underdressed till att börja med, men sen insåg jag att det inte var nån fara. Folk såg betydligt skabbigare ut än jag, så jag smälte ju in bra. Halvminglade där ett tag och drack lite vin.
Framemot tio drog jag mig för att träffa Lina och det gänget, dom var sena och ville att jag skulle hitta klubben och ställa mig i kö.
Att skicka mig för att hitta nånstans är ungefär lika säkert som att det kommer börja regna guld. Jag har lokalsinne som en skottskadad anka. Jag gick alltså fel. Ganska jättefel. Gick på en rak gata, kom till en kordande, svängde höger, skulle svängt vänster och så var jag lost.
Tack och lov för den trevliga mannen på TravelLodge som kunde hjälpa mig. Jag tror han tyckte jag var dum i huvudet eftersom jag var väldigt nära dit jag skulle vid det laget, men man kan inte få allt.
Hamnade iallafall aldrig i nån kö, men blev upplockad av Lina på vägen och så var det gayklubb som gällde. Fina med gayklubb är ju att man kan fula sig jättemycket för det spelar ju ändå ingen roll. Kul!
Höll även på att starta ett bråk, Lina och jag. Det var ju roligt. Nån gaykille tyckte vi hade "Fine asses" och nån annan tyckte han fejka att vara gay och så var dom igång. Vi backade diskret undan och gick in.
Kul och lite annorlunda kväll. Hemma vid 2-tiden och det var alldeles lagom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback