Let it rain over me

Tjoho, Katja sa en bra grej förut om mitt hårproblem.

Hon tyckte jag hade för mycket grejer i det och jag tror hon kan ha haft en poäng tjejen.

Jag brukade ha mousse, Smooth'n'Chic,Aussie smooth, Loréal hairrepair, lite mer Aussie smooth och sen hårspray på det.

Inte världens smartaste drag kanske. Håret blev dessutom väldigt fettigt väldigt snabbt, inte kul alltså.

Nu använder jag bara Aussie smooth och Loréal hairrepair om det bara är en vanlig dag. Om jag ska vara lite tjusigare har jag lite mer grejer i, men inte i normala fall.

Och gissa vad? Mitt hår är mjukare, glansigare och det sitter kvar. Jag tappar inte hår alls i samma utsträckning. Toppen!

Kommentarer
Katja säger:

Framtid som frisör? check!

woho!

2011-10-26 | 19:35:20
Bloggadress: http://queenandking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback