How could this happen to me

Hur hamnade jag här? Det är inte riktigt såhär jag hade tänkt mig. Jag hade tänkt mig glida med lite i bakgrunden. Göra det jag ska och bidra med lite insikter och få ett bra betyg.
Så blev det ju inte. Min arbetsgrupp har utsett mig till gruppledare i Business context kursen. Jag vet inte riktigt hur jag hamnade där och jag är inte jättesmickrad.
Är väl i och för sig kul att alla skrek "You!" när jag lite förvirrat frågade vem som var vår gruppledare.
Det absolut roligaste är ju att vi har en grabb (eller grabb, han är nog iallafall 10 år äldre än vad jag är) som nog väldigt gärna vill vara våran gruppledare, men han är total igonorerad på den punkten. Jag tror inte han gillar mig, men det är väl nått jag bara får leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback