Helt plötsligt är det inte lika självklart längre

Vad är det som får mig att tro att jag är bättre än någon annan? Och vad är det som får mig att tro att jag är sämre än någon annan?

Min attityd mot människor är just nu att jag antingen är bättre eller sämre än dom. Jag kan inte umgås, prata eller bara vara i närheten av folk för att antingen är dom för obetydliga för mig eller så är jag (i mina ögon) för obetydlig för dom. Vad är det för jäkla inställning?

As from now ska jag försöka ändra på det här. Jag ska inte tro att alla som pratar med mig har en baktanke. Jag ska inte avfärda folk utan att ge dom en chans.
Jag ska ge folk en chans!


Kommentarer
jossa säger:

haha rätt! Och dom har tydligen JÄTTEMÅNGA fans i Sverige!

2011-10-03 | 15:32:59
Bloggadress: http://thecowonthersideoftherainbow.blogg.se/
Cicci Karlsson - Ridskoleungen säger:

Vad är det för fel på dem? ;)

2011-10-03 | 23:13:32
Bloggadress: http://ciccikar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback