Everybody's changing

En sak jag också funderat över är varför det verkar vara så svårt för vissa tjejer att gå på toa?
När man är som mig och måste springa på toa ungefär 211 gånger om dagen så ser man en hel del offentliga toaletter, speciellt nu i skolan.
Och jag undrar ärligt talat om det finns tjejer som är så obegåvade att de inte vet hur man spolar. Eller om det finns tjejer som har så dålig prickkänsla att de faktiskt träffar toalettringen istället för i själva toan.

Det sista är ett vanligt fenomen. Hur svårt kan det vara?! Man gör sina behov I TOALETTEN, inte på ringen. Och gör man det så torkar man väl bort det efter sig? Hur de ens lyckas missa är ett mysterium för mig.

Äckligt ocg otrevligt är det iallafall för den som kommer efter!

Kommentarer
jossa säger:

vi kommer den 11 och åker den 15 :)

2011-10-26 | 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback