Dåligt bloggande

Dåligt bloggande på sistone och det ber jag om ursäkt för, men jag har inte hunnit och när jag faktiskt har hunnit har jag inte orkat.
Egentligen orkar jag inte nu heller, men jag kände en liten längtan efter bloggen igen.
Fullt ös sen i torsdag. Helt härligt hela tiden. Ut i Fullham i torsdags, kom inte hem, åt mysfrukost och myset hos Becca på fredagmorgonen, skola hela dagen, snabbt hem och käka, iväg till Battersea för barnvaktande, hem och kollapsa i sängen, upp och möta MädzWaterloo, sightseeing i London, iväg till Westfield, mumsig sushilunch, hem och tagga till, förfest med Mädz, Becca och Lina, utgång som slutade i Clapham, Mädz och jag campade hos Becca, mys sunday roast lunch i Fullham, hem och vila upp oss, kolla på Vampire diaires, följa med Mädz tillbaka till Waterloo, hem och bara vara.

Det är mitt liv sen i torsdagskväll i korta drag. Hur kul som helst och underbart att fått mysa med Mädz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback