Crash and burn

Hjälp!
Idag ska vi ha test i skolan. Ett Excel test som jag inte alls oroar mig för. Det löser sig alltid på den punkten. Har ju gjort 10 miljoner olika test under de här veckorna också och det har gått helt okej. Därför är det inte nån direkt fara i mina ögon.

Det som däremot oroar mig är det som kommer efter, Numeracy testet. OMG! I'm screwed liksom. Jag är sämst på matte och med tanke på all matte jag gjort under de senast 6 åren har varit att räkna ut hur mycket pengar jag har kvar om jag köper den där grejen känner jag att jag inte riktigt är förberedd. Känns sådär inför det. Kommer såklart göra det bästa jag kan. Det som är det stora orosmolnet är att om jag misslyckas med det här testet måste jag ta extra mattekurs. Måste jag ta den kursen måste jag dumpa spanskan, vilket jag inte har någon som helst lust med.

HÅLL ALLA TUMMAR NI KAN NU!

Kommentarer
Maggan/Mamma säger:

Jag håller tummarna!

2011-10-31 | 13:23:48
jossa säger:

Det blir såhär när föräldrarna är skilda :)

2011-10-31 | 14:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback