When it dosen't count

Vi har fått feedback på vårt första arbete. Jag gjorde grymt bra resultat på det här arbetet och slutade totalt med rapport, test och närvaro på över 70%. Här är 70% grymt bra. Det är en 1st som det heter och det är inte många första årselever som överhuvudtaget kommer i närheten av en 1st.
Nu kanske ni därhemma sitter och tänker "Shit, va bra", "Bra jobbat " och andra positiva tankar. Och, ja, det gör ni absolut rätt i. Det var bra, men det första problemet räknades inte!! Vi skulle bara komma in i tänket. Känns ju sådär att mitt grymma resultat inte är värt ett dugg.
Men, jag deppar inte för det. Gjorde jag bra ifrån mig en gång kan jag göra bra ifrån mig nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback