Up, up, up

Igår var jag så trött att jag ahde kunnat gå och lägga mig klockan 5. Det gjorde jag såklart inte och såhär i efterhand känns det som ett dumt beslut. Jag låg i min säng hela kvällen och kollade på serier. När jag väl tittat klart på alla var klockan 10 ungefär och då, efter en hel dag som en zombie, var jag hur pigg som helst. Bra jobbat liksom. Kollade på Hotell Rwanda då, tänkte att lite känslostromar skulle få mig att bli trött, men icke. Trotts att jag grät som jag vet inte vad hjälpte det inte mot piggheten. När klockan var närmare 1.30 släckte jag faktiskt lampan och fick några timmar orolig sömn. Tokigt det kan bli!

Nu ska jag klä på mig och åka till Lina, pannkakor på G :)

Kommentarer
Katja säger:

okej, okej men om du ser honom stan! Hälsa från miiig!!

2011-11-09 | 16:26:40
Bloggadress: http://queenandking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback