Tell me right now, baby

Ibland har folk lite för mycket fritid. Sitter i skolan i fredags och jobbar på ett grupparbete. Helt plötsligt får Victor upp flera artiklar om att the preseident och en av vice presidents för Student union är terrorister och extremister. Herregud, säger jag bara att folk orkar.
Efter att de hade haft sitt val i våras skrevs det massa atriklar i flera riktiga tidingar om att det var oroliga att University of Westminster skulle tas över av terrorister. Nu är jag inte insatt, men jag tror jag aldrig ens sett de här grabbarna och det krävs nog ett jäkla jobba och infiltrera och ta över fem olika campus. Nu ska jag väl inte utgå från att dessa killar är oambitiös och inte har drivet att ta över, men jag känner inte att det är särskilt sannolikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback