Nothing like I planed it

Planen för idag var enkel, den stavades PLUGGA!!!!
Så blev det visst inte. Gick på Science museum med Becca istället. Sjukt kul var det i början när jag fortfarande var pigg. Massa saker att pilla på och testa. I LOVED IT! Sen blev jag trött och då var det inte roligt längre. Spenderade iallafall några roliga timmar där.

Insåg häromdagen att det alldeles snart är dags för mig att åka hem. Vilket innebär att julklapparna har börjat inhandlas. Jag trotsade allt jag tror på och åkte till Primark på Oxford street. Vet inte om det var för att jag var ovanligt fokuserad eller hur det var, men människorna kändes inte alls lika jobbiga som det brukar. Så nu är julklappsinköpen påbörjade och det känns inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback