Nice evening

Oki, jag erkänner, jag är dålig på att blogga ibland. Men, det är mest för att ibland är jag så fruktansvärt trött när jag kommer hem att jag knappt orkar sätta igång datorn. Måste dock berätta om i tisdagskväll. Härligt var det.

Lina, Becca och jag var på ett skojigt event på Fortum and Mason. Lina jobbar ju där och det gör även henns kille och på hans våning hade dom ett litet event som vi fick komma på. Champange, cocktails, choklad (inte för mig, men för alla andra), spännande risotto, nån gelegrej, bellinis och massa annat gott. Inte nog med det; vi fick handmassage, hudanalys och jag fick en nackmassage också. Konstaterande från alla masserande människor: Du är väldigt stel kvinna, kom och träffa oss igen. Haha, jaaaaa, lite stel är jag allt.
Fanns även möjlighet att få frisyren fixad och att bli sminkad, men eftersom både Lina och jag var sminkade och Becca aldrig sminkar sig skippade vi det. Vi hade det rätt bra ändå.
När det var slut där drog vi vidare till nån pub och kollade lite halvt på Sverige-England matchen. Eller, Becca kollade, jag och Lina (som hade druckit liiiiiite mer champange än Becca) var lite mer på G och pratade ihjäl några stackars människor istället. Jag förstår att dom gick hem.

Det bästa var att jag fick använda mina superfina skor och jag köpte till Mats och Annelis bröllop! Det sämsta var att jag märkte att dom var förstora.

Allt som allt en galet kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback