It's a hard knock life

Jag bloggande inte igår. Jag vet faktiskt inte vart dagen tog vägen . Jag låg i sängen alldeles för länge, sen åkte jag och jobbade. Kom hem, käkade, träffade vår landlord för första gången, pratade lite i telefon och helt plötsligt var klockan 22.30. Vart tog tiden vägen liksom?

Imorse ville jag INTE gå upp. Det var vamt, mysigt och underbart att burra ihop mig under täcket. Men, eftersom jag ska träffa några i skolan nu vid ett var jag ju tvungen att gå upp. Skulle vara duktig och åka tidigt och fixa det sista med min essay plan, men så blev det inte. Glömde en grej hemma, så halvägs till skolan fick jag hoppa av och åka tillbaka. Haha. Tyspiskt mig.


(jag vill ha den här klänningen)

Nu är jag iallafall här och har gjort lite jobb som jag borde. Nu väntar jag bara på grabbarna ska dyka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback