I spread my wings and I learn how to fly

Drömde en grymt läskig och verklig mardröm i natt. Vaknade med en fruktansvät obehaglig känsla. Aldrig haft en sån känsla tidigare.
Jag var på en dåligt upplyst gata på väg till affären. Varför jag skulle gå till affären mitt i natten får stå för drömmen. På väg ser jag tre män komma emot mig och jag fick en konstig känsla. Så jag bestämde mig för att jag skulle ringa någon, men innan jag hinner så långt känner jag hur dom tar tag i mig. Ett litet tag blir allt svart och sen vaknar jag.

Fruktansvärt obehagligt för alla känslor kändes så verkliga. Jag kände verkligen rädslan och smärtan. Har aldrig haft en sån här dröm förut. Känns ju sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback