Happy days

Nu blev det sånt där dåligt bloggande igen. Jag lovar och lovar att det ska bli bättre, men det blir det inte. Tokigt. Kanske kan få lite överseende med att det bara var en dag den här gången.

I torsdags var vi iallafall ut på Elk. Det var kalas kul och som vanligt drack jag mycket mer än alla andra. Eller, nej, jag ljuger, inte mycket mer, men betydligt snabbare, så jag hade en kul kväll. Vaknade i fredags morse och vågade inte röra mig. Med tanke på allt jag hällt i mig kvällen innan borde jag förberedda mig på världens bakfylla, men vet ni vad? Den kom aldrig. Jag mådde oförskämt bra och var pepp hela dagen.
Det slutade med ännu en utgång, Walkabouten i Sheperds bush den här gång. Det är kul där också, men musiken suger hårt ibland. Då får Elk fler popcorn för musiken. Spriten är däremot billig på Walkabouten så det uppväger kanske den ibland dåliga musiken.

Åkte hem med en sjukt snäll taxichaufför. Jag erbjöd mig att gå från parallell gatan till min gata eftersom det var enkelriktat där han ville köra in, men nej, det fick jag inte. Han ville inte att miss skulle vara ute och gå ensam i mörkret. (Måste tillägga att jag nästan jämt går därifrån om jag åker buss eller tube). Han stoppade taxametern iallafall och körde runt. Känns ju helt okej när man blir framkörd till porten.

Nu är jag lite kluven på vad jag ska göra. Åka till Ikea, ta en promenad i Regents park elller åka nånstans och kolla lite julklappar?
Ja, ut genom dörren ska jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback