Beleive it or not

Hjälp! Världen har rubbats. För första gången sedan jag började universitetet känns det inte som slöseri med tid att gå på PPDT. Det trodde jag aldrig skulle ske. Inte för att jag lyssnar jättenoga, men jag känner inte samma hopplösa känsla av meningslöshet.
Är det jag som har förändrats eller har hon insett att hon varit totalt oinspirerande? Vem vet? Inte jag.

Ikväll är det premiär för Zumba. Jag känner mig peppade, men lite orolig också. Med tanke på min totala brist på koordination är det stor chans att jag kommer fälla någon eller kanske fälla mig själv. Jag hoppas på att hamna långt bak i ett hörn med en väldigt säker Zumbadansare framför mig som jag kan synka mig med. Kul ska det bli iallafall! Ska bli super roligt att börja träna igen! Jag saknar att röra på mig. Om inte Zumba är min grej får jag hitta något annat att göra.

Någon som har förslag på roliga träningsklasser eller liknande?

Kommentarer
Katja säger:

Varför rider du inte där borta för? :(

2011-11-08 | 07:40:35
Bloggadress: http://queenandking.blogg.se/
Johan säger:

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-11-08 | 11:25:41
jossa säger:

hahah jag satsar på milkshakes ;)

2011-11-08 | 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback