Trodde aldrig jag skulle uppskatta att sminka mig så mycket

Jag njuter något otroligt över de här "civila" dagarna. Jag kan sminka mig, ha kjol, fixa håret, fixa naglarna och bara ägna mig åt att piffa till mig. Det är helt otroligt vad jag saknar att kunna göra det.
Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb, det är roligt, omväxlande och jag har världens bästa arbetskamrater, men det finns ju inget utrymme för piff.
Jag kan knappt vänta till hösten, då kan jag ägna mig åt sånt så mycket mer. Jag kan faktiskt fixa mina naglar på riktigt, jag kan skaffa en frisyr som kräver underhåll och jag kan ägna mig åt att fixa den perfekta vardagsmaken.
Underbart och fantastisk är det iallafall och ännu en underskattad grej, ni som gör det varje dag vet inte hur lyckliga ni är. Det mest spännande jag kan ägna mig åt är att göra en kroppspeeling nån gång ibland och smörja in mig med gott dotande lotions. Inte jättespännande.
Hiss till egen vård alltså! Nu åker jag till Woking för lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback