Tiden springer iväg

Oj, klockan är redan nio, ja, här alltså. Jag tycker inte jag har gjort något vettigt idag. Varit på bio med två galna pojkar. Varit på Pizza Hut med två galna pojkar och en stackars kvinna som kollapsade på gatan utanför vårt bord, mer spänning än vi hoppats på. Varit inne på GAME med två hysteriska pojkar som skulle ha ALLT. Allt jag skulle ha var en födelsedagspresent till kalaset imorgon.
Inom parantes måste jag säga att mina benhinnor dödar mig! De gör så ont att jag vill gråta. Ajaj! Enda gången det inte gör ont är när jag går i uppförsbacke. Varför är det så? Någon vis kvinna eller man som kan svara på det? Egentligen förstår jag inte varför jag får så ont, fick det förra vändan jag var här också. Jag menar, jag går ju fruktansvärt mycket i jobbet, så det borde inte vara värre att gå runt lite här, men uppenbarligen. Smärta är namnet iallafall!
Förövrigt får jag skavsår i öronen av Oliver, men jag gillar honom ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback