Ska det vara så himla svårt att hitta på något att göra i London?!

Ja, man kan ju undra. Här är man i en av världens mest fantastiska städer!. Det borde inte finns någon gräns för vad man kan göra, men just nu har jag inte kommit på ett dugg jag kan göra.
Letar efter något gratis, ska försöka att hålla hårt i plånboken den här vändan.
Fel, hittade precis en kyrkogård som lät lite intressant. Haha, det enda som lockar är en kyrkogård. Vad säger det om mig? Eller varför inte gå på rättegång kanske? Det lät också lite spännande. Eller gå på en gratis föreläsning kanske? Och så fanns det en galleria med världens häftigaste utsikt.
Okej, det känns som att det kommer lösa sig. Bara att få komma till London och andas luften gör mig lycklig, så jag kan nog dra runt där några timmar, kolla på grejer... Kanske, kanske, kanske köpa nån liten grej. Ta en fika på Starbacks. Gå runt lite till och sen ta tåget hem och passa barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback