Serietorka - tips tack!

Jag börjar få serietorka. Alla serier jag följer börjar ta slut för säsongen! Och sånna säsongsavslutningar sen? Gossip girl, Vampire diaries och How I met your mother. Hur kan de bara sluta när det är så himla spännande? Och hur ska det gå på Greys anatomy? Har sista avsnittet på säsongen kvar där. Har några Criminal minds kvar också. Tänkte ta mig an dom ikväll.
Tur att det snart är dags för en ny säsong av True blood, så man tar sig igenom sommaren utan problem.
Hursomhelst, jag kan inte bara sitta av hela sommaren utan något att glutta på under regninga dagar, så nu behöver jag tips. Vilken serie får man bara inte missa?


Följer ovanstående, Bones, House och Big bang theory. Har även kollat hela Lost och Harpers Island. Vad har jag missat? Vad följer ni?

Kommentarer
Anonym säger:

Mad men

2011-05-22 | 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback