Hiss: Chai tea latte

Jag tror jag är kär! I en dryck. Alla vuxenpoäng med latte, utan att faktiskt behövr dricka en riktig latte. Starbucks Chai tea latte är helt outstanding god! Jag bara älskar. Nu vet jag att det är mer eller mindre sommar, men det smakar lite som julen.
Massa god och jag trodde inte jag gillade te med mjölk i, men det här är grejer det. Mums på alla sätt och vis! Hiss till det!


Ännu en grej som sänker Sverige. Vart är Starbucks? Vart är Costa? Jag vill ha lite hederliga komersiella kaffekedjor i landet!
Arlanda har fått äran att inneha Sveriges första Starbucks, men är det någon som faktiskt sett den? Vart ligger detta underbara ställe på Arlanda? Jag kan inte påstå att Arlanda är mitt andra hem, men jag är där en hel del och har ännu inte sett ett skymt av Starbucks.

Vet ni vart det ligger?!

Kommentarer
emelie säger:

Vid gaterna 1-10 på terminal 5, ska den ligga iaf. =)

2011-05-23 | 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback