Dagen blev precis som planerat

Underbara, fantastiska, lediga söndag!
Om ni bara visste hur länge jag väntat på idag. Min första helt lediga dag på jag vet inte hur länge. Idag har det inte varit något, inget jobb, ingen tävling, ingenting! Och det blev en helt underbar slapp dag!
Sov till 11, i och för sig kom jag hem 3.30, men det känns ändå fint att kunna sova längre än till klockan 6. Efter det har jag kollat på film och sovit lite till. Började lite lätt med lättsamma She's all that, precis sådär lagom mysig och präktig. Avslutade med Vicky Christina Barcelona, en härlig film, men med ett lite halv trist slut. Kunde det inte blivit annorlunda?
Har också varit ute hos stjärnan och fixat henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback