Valt fel inriktning här i livet?

Ibland funderar jag på vad jag tänkte när jag tog mitt pick och pack och flyttade till London för att plugga något så fruktansvärt luddigt som Business management - International business.

Om det är någon som vet vad man faktiskt kan jobba med efter en sån examen ä ni extremt välkomna att kontakta mig. För jag har INGEN aning om vad det leder till.

Jag funderar ännu mer över mitt beslut när jag inser hur fruktansvärt glad och lycklig jag är i stallet. Finns det något roligare än att vara med hästar, rida, tävla och undervisa? Inte i min värld. Därav kommer ännu fler funderingar om mitt beslut.
Nu får ni inte börja oroa er. Nej, jag tänker inte hoppa av. Man måste väl fullfölja nått här i livet och det här är väl en av de sakerna som man faktiskt borde fullfölja. För jag tycker ju det här är rätt kul också. Roligare än mycket annat jag gjort, men långt ifrån lika roligt som hästarna.
När man faktiskt längtar efter att gå upp 5.40 för att åka i snöstorm och -25 till jobbet för att släppa ut hästar med snö upp över knäna då är det nått konstigt.

Kommentarer
Katja säger:

Men men.. jag tycker du kan komma tillbaka.. :)

2011-12-26 | 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback