Sverige på onsdag

Hjälp vad tiden har sprungit iväg!
Känns som det var nyss jag kom hit, men jag har gått klart en hel termin i skolan. Första terminen och jag ska för första gången i hela min akademiska kariärr påbörja termin två. Det i sig är ett mirakel! Att jag dessutom vill påbörja termin två är och rätt fantastiskt i sig.

Jag ska till Sverige på onsdag. Såhär i efterhand ångrar jag lite att jag inte stannar längre än bara typ 10 dagar, men det blir säkert bra såhär också. Jag tänkte ändå komma hem typ 2 veckor i april och sen leker jag med tanken på att spendera sommaren i Sverige. Ska jag vara helt ärlig kanske jag är i Sverige från typ april till september om jag får ett jobb, men det vet jag inte än.

Men, på onsdag kommer jag alltså och det är så mycket att göra. Så mycket människor att träffa. Mysigt ska det bli iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback