Sådär som det kan bli ibland

Trött, hungrig och dessutom sjukt kissnödig!
Jag har sovit sjukt dåligt på sistone. Sen i torsdag för att vara helt ärlig. Känns inte som att jag får någon diretk sömn alls, men eftersom jag inte kollapsat än så måste jag ju sova lite iallafall.
Jag har dessutom träningsvärk!
Nu tänker ni säkert: Hur kan tjejen ha träningsvärk hon har ju inte gjort nått vettigt på länge?
Joho ni, sedan igår har jag lagt upp ett litet work out at home program.
Och så här långt kan vi konstatera att jag är sjukt otränad! Gjorde cirka 40 situps av olika sorter och efter de fem först kände jag av det i magen. Haha, tragiskt.
Nu gjorde jag såklart inte bara situps utan massa annat jox också. Nu gäller det bara att fortsätta med det här! Och det ska väl gå.
Så får jag varva med lite Zumba och promenader.

Kommer bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback