På gång

Känner mig nöjd och duktig idag.
Vaknade mig och kände mig ungefär lika inspirerad som en alkoholiserad clown, men det rättade snart till sig.
Jag skrv klart min essay och min kära bror läste igenom den och sa att den var vettig. Det könns bra, om han som är helt utomstående tycker den är bra så måste den vara rätt bra.

Sen kokade jag typ världens bästa ägg, dom var alldeles perfekta! Sådär så att skalet nästan trillade av och gulan var inte rinnig, men inte hård heller. Mums! Senast jag skulle koka ägg spräckte jag tre stycken och sen gav jag upp.

Åkte till skolan sen för att jobba med ett grupparbete, men eftersom inte alla dök upp blev det massa snack istället. Kalas kul! Härligt!

Nu är det utgång som gäller Kul, vaknade opepp, men nånstans efter essayn och äggen vände det och jag blev pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback