Ni suger! Fast jag gillar er ändå!

Helt ärligt, jag blir lite besviken. Det är verkligen typ 100 person som läser min blogg. Varför så många tycker det är roligt vet jag inte, men det är ju såklart smickrande.
Men, av 100 personer tycker man någon borde hade något att säga. En kommentar då och då är ju inget som skulle göra mig ledsen.
Don't get me wrong, jag älskar att få kommentarer från Jossa och min mamma hela tiden, men det blir ju inte jättespännande med tiden.
Säger jag att jag ska sluta blogga blir det ett jäkla liv och då får man massa kommentarer om att det ska man absolut inte göra och det är jätteroligt att läsa och blablabla.....

Ja, men hur kul är det att skriva för ett 100-tal stumma och totalt anonyma människor?! Nej, skärp er nu. Skriv en rad då och då. Behöver inte ens vara nått intellegent, jag menar hälften av vad jag skriver har ju lika mycket IQ som en berusad leguan!

Kom igen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback