Mysig kväll i Haslemere

Igår eftermiddag tog jag tåget ut till Haslemere för att träffa Mäds, Lottie och alla andra. Dessutom skulle jag hämta en resväska eftersom jag åker till Sverige imorgon.
Mäds mådde inte sådär jättebra, så en stor del av eftermiddagen spenderades på hennes rum kollandes på Two broke girls (som dessutom var väldigt roligt, så nu måste jag väl börja följa det också).
Efter både Oliver och Connor kommit gem så jag kunde säga hej till dom gick jag och Mäds till puben för lite mat och snack.
Efter den vanliga beslutsångesten valde jag Chili con carne och såhär i efterhand var det alldeles för starkt för min smak. Däremot åt vi världens godaste crumble med glass till efterrätt. Och jag drack smaskigt vin.
Efter ett tag dök Josefin upp också, så då blev det lite mer drinkar och snack.

Helt klart rätt sätt att spendera en måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback