Lite lagom bakis sådär

Igår var det som sagt utgång, årets sista Elk och Sannas första, så det skulle firas i stil och det gjorde det. Gud, jag drack så himla mycket och var på topp hela kvällen.
Skulle ta taxi hem eftersom bussen går till den enligt Becca dåliga sidan av min gata och jag får inte gå därifrån. Fina vänner som bryr sig.
Senast jag åkte taxi från Fullham kostade det mig £15 och när jag frågade igår var det en taxichaffis som tänkte ta £28!!!!! Skojar han med mig? Tog inte den taxin, utan tog en som körde hem mig för £20.
Tror det finns en liten risk att jag åkte med en svart taxi förra gången, men jag var så på gång då också att jag inte minns.

Idag känns gårdagen av iallafall. Bakis är jag, inte jättebakis tack och lov, men sådär irriterande bakis. Sådär att man mår lite illa och har lite ont i huvudet och det känns som att det bara är till för att irritera en. Insåg nu att jag är lite skakig också. Haha!

Ikväll ska jag iallafall sitta barnvakt, så det blir förhoppningsvis en skön kväll framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback