Julmys

Har varit mycket att göra och lite tid för datorn de senaste dagarna.
I lördags var jag och såg senaste Sherlock Holmes filmen med Mikkis. Hur bra som helst! Och Robert Downey Jr är ju galet snygg också. Så fina ögon den mannen har! Jag smälter!
Både i lördags och söndags blev det turer upp till Gränby för att kolla efter de sista julklapparna. Tyvärr blev det inget köpt, men jag får ett poäng för effort.
Igårkväll spenderade jag mycket efterlängtad tid i stallet. Hur härligt som helst! Hästarna och människorna! Jag vill bo i stallet, får jag det?
Efter stallet blev det lite kvällsmat med Mikkis och Malin Max. Jag har saknat Malin massor, det är bra att få hänga lite.
Innan allt det här var jag ju hem till Mikkis och blev bjuden på adventsfika. Gott! Men, det viktigaste var ju att jag fick mysa med Disel och Otto!

Dagen hittills idag har spenderats med lite julstädning och julbak. Lussebullar i mängder har vi nu. Och jag hittade en jättemysig spellista till Spotify, så det pumpas julmusik för fullt. Jag tror i och för sig att jag är denm enda som uppskattar all julmusik, men mamma får leva med det.

Kommentarer
Cicci säger:

Jäklar att vi missade dig! Vi var ju också där igårkväll. :/

2011-12-19 | 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback